2014年9月1日 星期一

吉豬推介: 食過廿次都保持到水準-勝博殿

唔知大家會唔會我我一樣呢? 第一次食果間餐廳會覺得好好味,但再道光臨又唔同左味道,亦唔敢再番食了~

早幾年前,係日本東京食過勝博殿之後,一直覺得日式吉列豬排店佢係best of the best
好彩,勝博殿一直係我信心之選呀,我食過十幾廿次喇,每一次水準依然,好味! 豬排好鬆脆!”  (其實呢間吉豬開左好耐,唔係咩新店,不過佢保持到水準,真係抵讚!)



呢排趕緊tax deadline,稅務組的同事都叫哂救命!尋晚做到9點幾再去銅鑼灣搵個客簽文件,搞掂左見到Henry House的勝博殿,Good!都成半年冇食過吉豬,就同同事一齊食啦~
99去到,剛好有2位,唔洗等,入到去都full house,好彩!


我都唔洗睇menu,我要招牌吉列豬柳,同事點左吉列豬排蛋煱。

點好餐,立即送上沙津椰菜絲同醬油漬小吃,全部都用上新鮮日本材料,好爽甜!仲可以無限添加!
 

我的主角黎喇,吉列豬柳,外觀見到炸粉剛好,金黃色,好肚餓,忍唔住食左佢,我鐘意揀豬柳,有入口溶化的感覺~ 點埋等製醬油同麻,好match!
 


同事的吉列豬柳蛋煱都到左,蛋汁滿滿,配吉列豬排好好味,感覺冇咁熱氣~
每款套餐都跟味噌湯、白飯/燕麥飯,呢個份量對兩個女仔係非常滿足了~

Menu中還有其他選擇,不過,勝博殿吉列豬柳係我must order item~
埋單連加一,三百蚊左右,好滿足! 今晚好好休息明天再努力! (但求dealine快快過~)


勝博殿第一家店於1966年在東京新宿開業。時至今日,勝博殿已於日本、韓國、新加坡、泰國及台灣擁有超過500家連鎖店,成為日本最大規模的日式吉列豬排連鎖店之一。

香港銅鑼灣恩平道42號亨利中心地庫
中午12時至下午330分;
下午6時至晚上11
Tel : 2895 4111

http://www.saboten.hk/

Smalleryip's sharing~
FB : www.facebook.com/smalleryipyip
smalleryip@hotmail.com

theZtyle/smalleryip
iTrial.hk She.com
Fashion& Beauty
Qooza uBeauty

沒有留言:

張貼留言