2018年5月29日 星期二

鋒味十足 終於等到Chef Nic秘製拌麵駕臨香港

台灣伴面風又來啦,靜雞雞話大家知啦,新一輪嘅搶購熱潮又到,就係鋒味伴麺!


由Chef Nic煮理,專登從台灣入口嘅三款半免,有櫻花蝦控油、麻辣、三杯味道,有台灣風味有適合港人口味!



每盒風味半面都寫上成份、營養資料、廠商資料等等,值得一題係絕無添加防腐劑、無添加味精、無添加人造香料、無添加人造色素、使用非基改黃豆釀造醬油,絕對美味得來食得放心!

包裝有點少得Chef Nic大頭樣呢!

平日lunch我都係出街買外賣,今日就試吓響公司煮個鋒味伴麵先!
盒內有一包麵、醬料、辣椒粉。



水滾落面,煮3分鐘就食得,喺公司煮麵食在太方便呀,煮咗都冇人知啊!


煮好加入醬料同埋辣椒粉,輕輕拌一拌,已經食得!

鋒味伴麵嘅櫻花蝦紅油味將包有花椒八角、櫻花蝦、薑蒜頭等等,好香好夜魅,加埋辣椒粉簡直係提升味蕾嘅感動!

麵質好QQ,夠爽口,我鍾意台灣麵比較粗身,食落去更有質感呢!

今日個lunch非常豐富,連我隔離枱嘅同事都話我食得咁招積,梗係啦望到謝霆鋒個樣,食都食得潮過人!

靜雞雞話你知,過兩日鋒味拌麵就限時進駐銅鑼灣崇光及一田百貨沙田啊,大家快啲入貨啦!


鋒味拌麵*限時進駐銅鑼灣崇光及一田百貨沙田
-          銅鑼灣崇光 : 2018530日到67
-          一田百貨沙田店 2018530日到613



鋒味拌麵
頁:http://www.chef-nic.com/
Facebook 專頁:https://www.facebook.com/chef.nicnic/


☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆

歡迎邀約合作試用、出席活動

♥SmallerYip's little things♥

Mail : smalleryip@hotmail.com

IG: smalleryip





是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

#鋒味 #鋒味拌麵#三杯#櫻花蝦紅油 #麻辣 #百分百無添加手工口感掛麵 #百分百無添加醬料


沒有留言:

張貼留言