2019年4月23日 星期二

新加坡黑胡椒蟹 經典再現


之前喺星加坡旅行完返嚟,喺金沙城Sands入邊有間樂天王朝,細問之下原來樂天集團喺星加坡嗰度都有分店,呢個王朝真係犀利越開越多,今次約埋幾個好友去尖沙咀樂天經典試吓。

據我所知,樂天集團有好多唔同類型嘅分店,樂天經典主要係食星加坡菜加粵菜,其實都有啲fusion。講真星加坡菜其實唔係好出色,數得出有邊幾樣出名嘅食品,例如海南雞、胡椒蟹,因為我去星加坡嗰幾日食嚟食去都係呢幾款。

不過樂天經典菜式甚多,而且融合埋中菜,可以有好多選擇,今次黎必食係胡椒蟹,朋友食過話似足星加坡風味,香香辣辣,好惹味,一上枱已經哇一聲,肉蟹大大隻,而且好飽肉,胡椒蟹最緊要用護照同香料,夠火後先炒得好香,我哋連汁都撈埋呀,,如果出邊食嘅話肯定過$600 ,但呢度食就唔使,算幾經濟呢,其實佢菜單上邊仲有另外一款海鮮湯,不過我哋人唔多所以叫唔到。



小菜同前菜方面有個煎釀豆腐同埋海蜇頭都做得好好。





除咗胡椒蟹之外,我哋叫咗個狗仔粉都做得好出色,狗仔粉係用相高湯肉碎,真係好食到不得了,湯底香濃,狗仔粉咁經典嘅菜式唔係成日食得到,黎呢度一定要叫呀!

特別一提呢度嘅菜式可以點半分或者全分,人多或者人少都適合,唔使浪費晒,又可以叫多幾款!






沒有留言:

張貼留言