2019年11月26日 星期二

私心推介米之蓮日本餐廳

香港人最愛食日本野,呢間響銅鑼灣叫玄鮨真心推介,試過嘅就知點解連續幾年都拎到米之蓮餐廳推介!



雖然餐廳坐位唔多,但環境一流,位於希慎附近,果邊係銅鑼灣嘅高尚地段,餐廳以開放式設計,環境清幽,有壽司bar枱或Table seat,不過bar枱經常Full book,要早D預約。



Lunch menu冇一般餐廳選擇煩多,反而我好欣賞佢地做到貴精不貴多,重材料新鮮、司傅手藝!

坦白講,玄鮨lunch menu價錢算唔平,三百幾蚊起,不過試過就一定知係物有所值!



今次點左雜錦海鮮丼,我份人少少貪心,咩都想食麻,deluxe seafood好啱我,大概有十款海鮮,當中不乏高價食材,北海道海膽甘甜無比、池魚爽口、象拔蚌鮮甜,仲有拖羅魚腩,一碗真係滿足晒我所有願望!  



甜品係香芋奶凍,唔好睇小呢個香芋奶凍真係好滑,而且唔算好甜,見得到師傅嘅精心製作!

沒有留言:

張貼留言