2019年10月23日 星期三

超載椰汁焗飯

同朋友行完街,心思思想食越南野,響旺角諗唔到有邊間,朋友話呢間日式餐廳好點,食過幾次,尤其係佢嘅椰汁焗飯,一於去試吓!

 



今日中午時間,餐廳好多人,等左一陣位,呢度有午市套餐,大概綠十字$90 ,都算相當抵食。

睇吓個Menu,佢嘅選擇都算好多,小食、煮食、粉面飯、甜品,一日俱全,再做眼見都有外國人食,我地點左一個椰汁海鮮焗飯,同埋一份越式牛油大蝦。
 

可能係單點,等左一陣先至到,果然係即點即焗,呢個椰汁海鮮焗飯賣相非常得,成個大爺黃上枱,而且充滿椰香未,佢係用夜奶加椰汁,所以特別濃郁,一邊嘅海鮮種類好多,有青口、大蝦、帶子、魷魚、而且個飯用椰皇美國,粒粒飯都充滿椰子味,絕對係推介。
 



個飯其實都算幾heavy,兩個女仔食一定覺得好飽,我哋另外叫多咗個越式蒜蓉牛油大蝦,話一上枱不得了,隻大蝦大到不得了仲大過我隻手,佢先用煎炸嘅煮法用牛油蒜蓉爆香佢,所以充滿咗牛油香味,而且大蝦非常之口肉,簡直係啖啖肉,呢一隻大蝦就咁買都要百幾蚊,最緊要係新鮮爽口彈牙! https://m.dianping.com/ugcdetail/636905344?sceneType=1&bizType=1

沒有留言:

張貼留言