2017年5月29日 星期一

產後媽媽求髮 ERiiS 7日救髪神水

當一個女人偉大地生完BB後,生心都受到荷爾蒙影響,最容易被人見到就係體型走樣、頭髮稀疏、黑色素浮現等等....

我都唔係例外嗰個,全部中晒產後師奶毒(嗚嗚),湊BB真係勞心勞力,好花時間精神體力,理得BB又理唔到自己,不過懶都可以靚,只要搵啱產品,你都可以做過靚闊太!

由頭到腳開始執,先講頭部護理,髮型好影響total look,點先有番女神秀髪?
 
唔知大家知唔知,當陀緊BB嘅時候,荷爾蒙嘅影響會令到缺乏減少,但生完BB之後果六個月荷爾蒙回復返正常水平,脫髮問題就會返嚟,呢段時間會嚴重過以前,十個有九個媽媽都會遇到呢個情況架!
生完BB過咗六個月內就係日日咁甩頭髮,實在太恐怖啦,尤其是洗完頭,見到成地都係頭髮,最明顯係頭頂分界好似越嚟越明顯,眼見仲有稀疏嘅跡象,好彩有朋友介紹全城熱爆、名星都挑戰嘅 ERiiS 7日救髪神水,等我都試一試個效果點先!
 
ERiiS係意大利科研,分別專為女士同男士研發唔同配方,配合唔同既髮質、頭髮生長期同埋受到大量含重化學物質既洗髮水傷害既都市男女設計。不含起泡劑、矽或鎳,經皮膚料測試,臨床證明可以有效改善髮囊、頭皮衰老同脫髮問題,同時深層修護,臨床實證,7天減少掉髮30%。
 
ERiiS 7日救髪神水同一般洗髮水質感.無異,透明啫喱就質地,泡沫適中沖洗容易,洗髪後感覺頭皮清爽好多!


ERiiS 7日救髪神水仲有以下特點:
- 減油脂分泌
- 增加生髮速度
- 保護髮囊
- 保護髮質清爽柔順
- 增加微循環
✘ 不含防腐劑
✘ 不含起泡劑、矽或鎳
 
用後感:
用左7日,洗完頭感覺頭皮通爽,柔順得黎無痴笠笠。
用14後,脫髮情況已減少一半。
用完一支,脫髮情況減少七成,依家洗頭後只係十零條頭髮。
 
我都挑戰成功呀!
極度推介比大家,脫髮問題不容忽視,一由其係產後媽媽,我之前日日洗頭日日甩,持續用哂一支,明顯發現甩少左好多,頭髮豐厚左,望落去都後生啲啦!所以話懶都可以靚嘅!


☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動
♥SmallerYip's little things♥


Mail : smalleryip@hotmail.com

Facebook: www.facebook.com/smalleryipyip
IG: smalleryip
 


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言