2016年5月18日 星期三

最強防曬 全新Shiseido Perfect UV Protector S

今年天氣好奇怪,3、4月嘅黃梅天過得特別長,日日落雨大霧,濕氣太重搞到個人好唔舒服。呢兩日抬頭終於等到有太陽伯伯出來了,太耐無見,有D掛住你,不過掛還掛,皮膚同你係大敵,出街前都唔可以掉以輕心!

要美白,真係落好多功夫㗎,唔想色斑早早生現,最基本每日一定要塗防曬,仲要係SPF30度以上有PA+++至真正保護你嘅肌膚。

今次試Shisedo新出專為敏感肌及兒童而設嘅Perfect UV Protector S SPF50+ PA++++,佢有全新敏感肌配方STRESS-FREE FORMULAS不但強效防曬,同時極致溫和,為脆弱肌膚提供安全嘅防曬保護,即使嬰兒肌膚都啱用!


新品Perfect UV Protector應用劃時代wetForce技術,沾水後,水分或汗水𥚃嘅礦物質,有效強化防曬膜層。


有用開Shisedo防曬嘅朋友就知佢不嬲都好清爽唔笠,推開後又唔會令塊面白哂,試埋防水效果,D水珠會響上面走,最啱去運動、游水前用佢。


塗係塊面度真係好個人,唔試下又點知啱自己喎,今次有好介紹比大家,Shisedo響銅鑼灣崇光百貨外巴士站尖沙咀九龍公園巴士站設立UV監測儀裝置當UV紫外線指數於當日的11下午2時及5達到指定強度時,自動門裝置便會開啟,即有機會贏取SHISEIDO防曬禮品


我都去左玩喇,獎品都幾豐富 (其中包括一支貨裝Shisedo Perfect UV Protector),仲要人人有獎架,當場upload相仲送多一支防曬試用裝!

大家快D記住時間同地點啦:

銅鑼灣崇光百貨外巴士站

日期:2016年5月1315 日 (星期五至日)

2016年5月2022日 (星期五至日)

時間:11時及下午2時及5

 

尖沙咀九龍公園巴士站

日期:2016年6月35 日 (星期五至日)

2016年69 至12 (星期四至日)

時間:11時及下午2時及5



☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆

歡迎邀約合作試用、出席活動

♥SmallerYip's little things♥
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。





沒有留言:

張貼留言