2014年7月21日 星期一

(特別護理篇) Too cool for school肌膚必修班

Good afternoon, Miss Too Cool!

又上堂喇!
上堂Miss Too Cool教左日常基本肌膚護理,大家有冇乖乖地跟住做呢,如果唔記得可以去呢度溫故之新架୧⃛(๑⃙⃘◡̈๑⃙⃘)୨⃛

今堂Miss Too Cool教我地重點肌膚護理,就好似平時食三餐之外,間唔中都食下D補品、飲下雞精。而皮膚亦一樣,除左日常基本肌膚護理-潔膚、爽膚、精華、潤膚外,每星期都可以針對性加上重點特別護理程序,令肌膚keep住健康有光澤!

數到最方便嘅重點特別護理,面膜係no 1首選!

今堂就試盡Too cool for school嘅皇牌面膜啦,let's start!

Miss Too Cool為Smaller帶黎3款唔同功效嘅面膜,而且Too cool for school嘅產品一向都好playful,原來佢地嘅面膜都好有gimmick架!


㐃 針對眼部肌膚:Abracadabra Mask
Glam Rock高效抗皺保濕眼膜,為疲倦眼周肌膚充電!

㐃 含高濃度黑酵母發酵液精華,可增加皮膚彈性,紅茶同巴西苺萃取精華,可撫平眼紋,修復眼周肌膚!
於潔面塗抹爽膚水後,貼上特別嘅lace眼膜,30mins可取下。


㐃 呢塊lace眼膜好特別呀,Lace花花,實在敷mask都敷得sexy過人,hehe~


㐃 針對泛黃下垂肌膚:Replenish Hydra V Mask

呢塊兩層式面膜最特別之處在於上下面膜物料唔同,額頭至兩頰位屬於容易吸光位置,所以色斑都會喺呢D地方出沒,所以上層用綿質地設計,加入美白精華,減淡色斑同均勻膚色!


㐃下層則用啫喱狀拉提設計,面膜兩邊拉耳位都幾緊架,掛上耳後我兩邊咀嚼肌立即提升左。

㐃針對乾燥暗啞肌膚: Egg Cream Mask
Too cool for school嘅長期best sell產品之一,以蛋白蛋黃力量令肌膚即時注滿水份,提升肌膚亮澤度!

㐃Egg cream mask入面有塊紗網,將面膜紙向皮膚,貼好臉後可以撕走紗網,待20mins可以取下。

㐃 Egg Cream Mask用上超細纖維面膜紙,好貼面好滑,唔知係咪心理作用呢,見到面膜嘅精華係奶白色,就好似好滑好滑嘅雞蛋忌廉,敷完又係滑左又水嫩左喎!

想要健康肌膚,唔單只勤力護膚就得架,配合天然均勻飲食都好有幫助!

好喇!又夠鐘落堂lu,希望大家都有健康有光澤嘅肌膚啦~

Good bye, Miss Too Cool!


Too Cool for School小簡介:

WORLD OF TOOCOOL. ALL YOU EVER DREAM OF.

Too Cool for School 是韓國年輕化妝品品牌,於 2010 年 11 月登場,Too Cool for School 由化妝品連鎖店「TODACOSA」製作,產品設計則加入了著名設計公司的時尚插畫,將歐美時尚融入韓國妝物。 

不論是學生的您、上班的您還是戀愛中的您, TOO COOL FOR SCHOOL讓您散發個人的獨得氣質與風格!


Ⓣⓗⓐⓝⓚ。:.゚ヽ(。◕‿◕。)ノ゚.:。+゚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動

SmallerYip's little things




Qooza uBeauty


Ellehk



免責聲明是次產品/產品資料由 品牌 提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



沒有留言:

張貼留言