2014年5月31日 星期六

Clear, Clean, Cleen!

夏天到喇!一連串嘅hot summer活動又開始喇~Ready好你嘅小背心短褲子未丫?Hey..girl...記住記住Ready埋清理D毛毛丫!如果唔係大家舉手say hi,見到成住海膽就Oooops喇!

想脫毛毛?有好多方法架,眉拑拔、脫毛機、脫毛霜、激光、彩光。以上5個方法我都試過喇,講到最恐怖同有後遺症,當然係眉拑拔啦,除左毛孔越拔越粗,生出黎嘅毛仲有一點點黑色,會令到毛囊倒生,勸大家千萬唔好用呢個方法!

咁脫毛霜呢,方便使用但係將D化學野嗱走D毛毛,好易有敏感,而且唔到1星期就生番D毛毛出黎!

想治標治本,激光同彩光脫毛就理想得多!

本身已經打左激光underarm(自費啊),效果非常理想!打左12次,而家keep住保養期,唔洗再搞underarm!

但對於手手腳,我都有需要呢,毛毛屬幼短型,但喺白淨嘅皮膚上就有D礙眼!
今次一於試下用彩光脫毛!

市面上彩光脫毛質數都好參差,如果去做醫學美容,當然大品牌係信心之選啦!

Neo Derm旗下Cleen4月尾喺銅鑼灣金朝陽同旺角朗豪坊開幕,Cleen同Dermes唔同,前者專門做彩光,後者就專門做激光。

先簡單講下Cleen彩光脫毛:
革新「光學淨滑技術」,能更有效清除毛髮,令皮膚更顯光潔淨滑。利用歐盟CE功效及安全認可的700-950nm光學,以集中光源深入毛囊,有效清除毛髮。只需12次療程*,皮膚已達致光潔淨滑!此革新技術較一般光學的光源更聚合、更集中,令療程次數大大減少,安全無痛。



第一次去到Cleen,一如既往有種舒服、專業的感覺,治療師先講解彩光療程同注意地方,咁我就坐響到進行脫毛喇!


手毛毛幼,但仍清楚可見佢地嘅蹤影!



治療師先分part做,墨痣會避開,打光之前會先清潔左毛毛先。


彩光機頭算大,機頭有急凍溫度,做果時感覺微熱,比起激光,彩光舒服得多!


大概30mins就完成左右兩手(lower arm),整個療程舒服到我幾乎瞓左꒰◍ˊ◡ˋ꒱੭ु⁾⁾♡

1st trial comment: 
估唔到脫毛可以咁舒服!療程時,彩光機頭發出冷熱溫度,打光時完全冇刺痛感。超興奮係完成第一次療程後,已見到即時嫩白效果,真係一舉兩得!

黎緊仲有2nd同3rd嘅分享架!繼續留意啊!

有好野當然預埋大家啦!快D click入以下link登記,就有3次免費cleen光學淨滑體驗喇!

希望大家喜歡Smaller的分享,謝謝瀏覽^^

歡迎邀約合作試用、出席活動

 
SmallerYip's little things




Qooza uBeauty

Ellehk
免責聲明是次產品/產品資料由 品牌 提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


沒有留言:

張貼留言