2019年7月9日 星期二

媽媽愛烘焙 簡易健康雜莓吐司

深宵烘焙🍞🍞🍞




下星期開始準備返K1預備暑期班,足足4星期呀,學校要求學生自備茶點(麵包、餅乾、水果...),甜琛媽媽唔可以懶囉,搬返部麵包機出黎練習下先!


其實呢部麵包機已經冰封左三年,就係生完B到而家都無整過,如今又重出江湖!


自家製材料由我揀,無防腐劑無添加無色素,百分百原汁原味,天天新鮮製造,為家人製作出健康又美味早餐同茶點!


今次用麵包機+湯種法,湯種法源自陳郁芬《65°C湯種麵包》呢本書嘅理念,用 1份高筋粉和 5份水煮成的麵糊 (比例是 1:5),放涼後冷藏幾小時,就可以使用。然後加入主麵團一起發酵,就會令焗出來嘅麵包非常軟綿可口,秘密就在此!


提子紅苺牛奶吐司-湯種法材料非常簡單,現在公開食譜囉:


高筋粉 175克

糖 25克

鹽 53克

全蛋液 40 克

奶粉 3克 (增加香味,可不加)

牛奶 75毫升

湯種  60 克

快速乾酵母(Instant Dry Yeast)3克

牛油(奶油,置室溫放軟)15克 (待麵糰成團後,才加入)

提子乾(可隨意增減)

紅苺(可隨意增減)


將以上材料放入機按模式啟動就開始自動製作,太方便啦!






兩個半鐘後一個香噴噴嘅提子紅莓吐司出爐啦,全屋都充滿麵包香味,用咗湯種法做嘅麵包真係好鬆軟,你睇下,麵包裏面組織可撕開一絲絲,非常綿密細緻,湯種法嘅奇妙之處就同街外買到嘅高質麵包一樣喔!






雖然已經食飽飯,剛焗好嘅麵包實在太香,引甜琛都想食埋宵夜至瞓,第二朝食都仍然咁鬆軟綿密呢!



分享到此為止~


Fb: www.facebook.com/smalleryipyip 

甜琛媽媽

Email: smalleryip@hotmail.com



#麵包烘焙

#甜媽廚房

#自家製吐司

#健康茶點

沒有留言:

張貼留言