2018年6月25日 星期一

放心與寶寶最貼面接觸 化妝同時護膚 bareMinerals礦物妝品


甜琛媽媽有空也喜歡扮扮靚、化個靚妝,開講有話「皮膚靚靚 心情靚靚」,帶住甜琛出去玩也 sharp醒D,做個靚媽咪!

同BB去街街,肌膚之親一定唔少得,面貼面、攬到實錫你,甚至乎錫到成面口水,做媽媽一定好enjoy呢個moment,但係化左妝又怕化妝品嘅化學成份痴左落BB塊面仔度,BB食左化學品落肚點算好?!我估好多媽媽都有煩惱!

自從仔仔出世後,我都轉左化妝品,因為傳統化妝品嘅成份通常有滑石粉、油脂、染料、色素、添加劑或媒焦油結合劑,越用皮膚只會越差,所以越黎越多人轉用礦物化妝品,一來想自己肌膚保養好D,二來會揀對媽媽同BB無害嘅產品。

講到化妝品,首推bareMineral礦物底妝系列,來自美國品牌,以礦物產品深得尊業評價,獲取多項最佳粉底獎項,亦係媽媽界推崇品牌!

乜嘢係礦物化妝品?
礦物化妝品以有色礦物(氧化鐵、雲母粉、氧化鋅、二氧化鈦等) 加工造成細末,再製成化妝品。礦物質成分天然,而且礦物質成分本身就存在於人體內,因此出現過敏、排斥的概率較低,不僅對正常肌膚,對敏感肌膚亦安全。另外礦物質彩妝不易堵塞毛孔,對肌膚的負擔更少一些,這也就降低了生成粉刺的機會。

今次分享下平時凑住仔仔都可以極速化妝小秘密!

個個都話「化妝最緊要打好個底」,bareMineral妝前底霜可以穩定妝容,為礦物底妝打好底子!

bareMinerals妝前底霜質地似啫喱,推開後好滑,好似慕絲咁,清爽不黏笠。

Step 1 化妝前只要響面頰兩旁、鼻翼旁、下巴及額頭位置點兩下及推開,毛孔就不翼而飛啦,而且感覺全面都好滑滑。

bareMinerals嘅妝品一向以簡單為主,用完妝前底霜之後,就可以用粉底同埋定妝粉,呢兩盒就係我至愛嘅粉底,而我至愛嘅粉底就係佢地嘅Original 透亮礦物粉底 SPF 15。
bareMinerals透亮礦物粉底SPF15 只有5種礦物成分,無任何化學物同防腐劑,有16種顔色選擇,如果你喜歡較明亮色嘅話可以選擇LIGHT 8,自然得黎較透亮。

特別一提,品牌出咗自家嘅粉底掃,中間凹入外圈突出,可以均勻上底妝。

Step 2 只需輕輕將粉底放在粉底蓋上,用粉底掃輕輕轉幾圈,粉底就會痴上粉底掃上邊,不多不少非常均勻。

個人比較鍾意用粉底掃,因為唔需要用手指觸摸肌膚,可以減少細菌滋生,而且用粉底掃由內向外打圈,可以令粉底更均勻。粉底質地好易控制,而且完全無黏笠感,夏天用啱哂!

Step 3 最後就是定妝,bareMinerals礦物定妝粉可以吸走多餘油分之餘,同時遮蓋幼紋和收細毛孔,增加妝容透明感同持久性。

跟 Step 2一樣,用化妝數以打圈方式在面上數幾下,就可以快捷簡單地做出自然妝容。

來一張妝前妝後照俾大家睇吓先!bareMinerals宗旨打造真我自然,我平時最鍾意以自然不造作妝容視人,嗱...上圖完全無P過圖架,只需三個basic step,已經見到精神左,氣色好左,即係人地唔覺你化妝但係皮膚又好靚果種感覺喇!

用左礦物化妝品後,同BB面貼面都唔怕呀!

再次zoom無修圖大頭照,三個簡單step+15分鐘已經化好妝出得街喇,妝容自然透白,大愛bareMinerals礦物化妝品,礦物成份微粒有很強嘅粘附性,會緊緊貼在肌膚上不脫落,妝容keep到8小時呀,仲有礦物彩妝唔易堵塞毛孔,對肌膚負擔更少D之餘,更可以化妝同時護膚呢!


bareMinerals 產品資料:
妝前底霜 Hk$230/30ml
透亮礦物粉底 SPF 15 HK$275/8g
透亮礦物定妝粉 HK$220/9g

☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆

歡迎邀約合作試用、出席活動

♥SmallerYip's little things♥

Mail : smalleryip@hotmail.com


IG: smalleryip







是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言