2016年12月14日 星期三

揭7天明眸袐密 MediPLUS白眼圈 褪黑藥效眼療膏強效版

上星期約左幾個媽媽級好友出來聚聚,可以傾下計飲下野好爽呢,有時,做阿媽真係要放底個B出黎抖抖氣relax下﹗

講到湊B,大家都不約而同覺得好疲累,而家babyjuju識爬又學行,真係少D精力都唔掂。做阿女果陣,鐘意做咩、幾時做都得;做左阿媽,做咩都要睇住bb作息時間,幾點食奶、幾點瞓覺,幾時去玩,搞掂左佢,先叫有少少私人時間做自己野
 
雖然呢段咁艱辛嘅日子容易捱殘,但貴為貪靚媽又點可以自暴自棄呢,四出搜尋性價比高嘅產品,實行輓回面子!
 
最近試到有幾掂嘅支眼霜,價錢唔過二百,實屬平靚正產品。
 
我講緊呢支響萬零有售嘅MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版。
唔講唔知,原來係尋ASANA旗下品牌 (即係呢期好hit果支一秒神水)。
 
 

先睇下成分,MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版含5大嶄新歐洲技術,主要活性成分產地來自西班牙/法國﹕

1) Haloxyl – 疏通瘀血,去黑瘀
Haloxyl能修補眼部皮層脆弱的微絲血管及增強淋巴循環,減少瘀黑及啞黃色調,令眼部肌膚回復明亮有神,能改善60%+眼部色素沉澱,高效減淡陳年黑眼圈達72%。

2) Eyeliss – 改善鬆弛眼袋,回復平滑
Eyeliss可減少微絲血管內的液體滲流,增強眼部彈性,以達至對抗眼圈及眼袋,減輕瘀黑積聚。成分臨床實證,能減退70%眼袋,有效消除浮腫,回復平滑。

3) Eyeseryl – 疏通淋巴,去浮腫
可改善眼周鬆弛現象,增加眼周肌膚彈性,減少浮腫水腫,更可有效減去淋巴阻塞,提升滋潤度,令眼周更平滑緊緻,成分臨床測試証實,95%受試者改善眼部浮腫。

4) Renovage – 激增骨膠原,緊緻去紋
修補細胞DNA機制,促進膠原蛋白更生,並針對眼周肌膚進行修護,有助滋潤嬌嫩的肌膚,使肌膚更顯平滑緊緻,實驗證明75%^受試者明顯改善眼部緊緻。

5) PML Vitamin K – 超微細分子,極速亮白眼周肌膚
以專業複合微囊科技提煉超微細分子維他命K,能快速滲入眼部細嫩肌膚,給肌膚豐富營養,活化深層細胞,改善眼圈周圍的黯沉現象,為眼圈肌膚注入活力。
 
經歐洲尖端科技的多年研發,特製出MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版 (15ml),針對以下人士使用:
1) 黑眼圈、眼袋纏繞多年
2) 經常捱夜
3) 長期使用電腦
4) 配戴隱形眼鏡
5) 喜歡搓揉眼睛
6) 眼部化妝及不當卸妝
7) 預防眼圈眼袋
 
 
 
 
先試係手背測試下質感。
MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版屬淡黃色,質感似杰身少少既啫喱,推開後極快滲入毛孔,唔夠1分鐘己被皮膚吸收哂。
 

同朋友講開,原來大家都好關心眼部肌膚護理,因為人地一望你對熊貓眼就話﹕哇,你好攰喎﹗係呀,女人生完BB,荷爾蒙變左,肌膚都有轉變,加上湊B真係好攰,仲有babyjuju有時半夜會醒,我又要去暗下佢,講真,我都有8個月無一覺瞓天光,對眼又點會唔攰呀﹗﹗
 
急不及待試用強效版既MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏,7日消除頑強黑眼圈,睇下係咪咁勁﹗
Day 1﹕眼周肌膚非常乾,乾到見到眼紋,眼皮較下垂鬆弛,眼袋眼下黑色素嚴重。
Day 3﹕眼周肌膚沒有之前那麼乾,但下皮較下垂鬆弛,眼袋眼下仍有黑色素。
Day 7﹕眼周肌膚比之前濕潤,眼紋也得以改善,眼皮較之前緊緻,仍有眼袋但眼下黑色素看來亮白了2度。

眼部肌膚好脆弱又易敏感,產品太乾又唔夠滋潤,過油又會出油脂粒,對於這支MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版有強3倍滲透及促進血液循環,臨床證實7天減淡頑固黑眼圈,24小時持續修護,激發骨膠原再生,增加眼周肌膚彈性,回復細緻年輕。

測試評價很理想又驚喜,試用左短短一星期居然改善左我既缺水乾紋,只要減退左乾紋,望落都亮澤左、水潤左,平靚正既產品,又點止用7日喎,哈﹗


品牌大贈送3盒MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版,快D留意我Facebook參加啦!


產品資料﹕MEDiPLUS [白眼圈] 褪黑藥效眼療膏強效版
價格﹕標準價 - $256;激搶價 - $199
銷售地點﹕萬寧


☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動

♥SmallerYip's little things♥
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: 
www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。




































 

沒有留言:

張貼留言