2015年7月26日 星期日

Loreal Revitalift 無需P圖一樣見得下人

而家咁興美圖、P圖,汁汁個樣先post出黎扼下like,不過都見唔少朋友P圖P得過火左,真係「網上嘅騙徒層出不窮」,哈哈!
喂喂~其實唔洗P得咁辛苦呀,介紹兩樣Loreal Pairs新品,直接響臉上修飾美肌啦!
雙眼係最易出賣你年齡嘅地方,P圖重點當然係眼周肌膚啦!
活力緊緻瞬效撫紋眼霜 REVITALIFT Magic Blur Instant Smoother Anti-Aging Eye Cream好似支筆仔咁,成分含OPTI-BLUR光感柔膚科技及CAFFEINE咖啡因,有強效活化及去浮腫黑眼圈。
直接用眼紋擦膠筆筆頭點兩三下,再輕輕推開,眼肚紋就好似被補充一樣,feel到眼肌有緊緻感!
仲有仲有....面仔上D虎紋呀、笑紋呀都好鬼礙眼,等我都P走佢先!
呢樽Loreal 新品 - 活力緊緻瞬效柔膚霜REVITALIFT Magic Blur ,質地似mousse咁,綿綿狀,推開後好似一層薄薄嘅修飾霜咁,立即隱形你毛孔!
原來係光感柔焦科技將光線散佈於肌膚上,產生柔膚效果,即時修飾細紋,皺紋和毛孔。 
成分蘊含豐富維他命原A,持續發揮抗皺功效以抵抗歲月痕跡,重獲年輕的肌膚。
耶~兩樣Loreal新品都好正喎,價錢親民,又有即時效果,素顏下自拍都唔驚啦!

產品資料:
活力緊緻瞬效柔膚霜 (零售價: HK$199/50ml)
活力緊緻瞬效撫紋眼霜 (零售價: HK$175/15ml)

http://www.loreal-paris.com.hk
http://revitalift.loreal-paris.com.hk/


☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆
♥歡迎邀約合作試用、出席活動


♥SmallerYip's little things
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: 
www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 








沒有留言:

張貼留言