2017年11月12日 星期日

一試愛上 歐洲抵港 全新L’Oréal Paris草本田園洗護髮品

天生鬈底嘅煩惱係唔夾個頭就好爆🦁,最近終於的起心肝去搞搞💇🏻‍♀️,但每次做完負離子之後都發現髮質外乾內脆,甩頭髮指數甚高🤔!

呢期轉用左一隻made in France🇫🇷嘅田園草木洗髮護髮系列☘️,佢有兩條line,全系列不含堵塞毛囊嘅政府矽成份、無色素、無防腐劑,幾啱追求綠色健康嘅香港人!
佢就係L’Oréal Paris全新登場嘅田園草本系列:

💚綠色系列 (Coriander Strength Cure) 以19度冷壓🌡製作嘅香菜籽 (=芫茜),保存植物嘅omega 6、vit. C及鐵質,有效強韌髮絲;
❤️紅色系列 (Geranium Radiance Remedy) 以16小時蒸餾技術♨️,提煉出珍貴嘅天竺葵精油,專針對暗啞或染燙髮質。
系列內有4款產品,包括﹕洗髮露、護髮素、髮膜及免沖洗精華,由表層清潔至深層滋潤髮絲。

我本身比較易出頭油,加上我係芫茜控😂🌱,試左綠色香菜籽一個月喇,雖然佢唔係主打生髮,但我用左又發現明顯地少左甩髪之餘,每次洗髮後都好清爽,每星期做一次hair mask,仲覺得吹頭後順滑左好多,無哂乾枯打結煩惱,估唔到芫茜又幾夾我個頭💁!
據我所知,呢隻Botanicals Fresh Care田園草本系列悄悄由歐洲飛到香港,價錢親民,但唔係咁易買得到,有興趣就留意以下銷售地址啦😘!

☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆歡迎邀約合作試用、出席活動
♥SmallerYip's little things♥

Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: www.facebook.com/smalleryipyip
IG: smalleryip
 

是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。




沒有留言:

張貼留言