2014年8月10日 星期日

與閨蜜happy hour 丨丨Skyzone飽覽西九龍美景

做野辛苦就梗架喇,所以呢做人最緊要識放鬆,同朋友水happy hour都係減壓方法之一,問我有咩好蒲點?其實真係唔定架,老蘭、永光就通常去,不過早前朋友介紹左響奧運站附近既skyzone 都唔錯喎!
㐃 放工後去happy hour當然想relax下,處於九龍栢麗酒店30樓Skyzone有一個超正嘅360度靚影,飽覽西九嘅夜景!
怕熱的都可以選擇坐在落地玻璃的室內冷氣地方。

㐃 上次去剛好係世界盃期間,到處都有唔少有氣氛嘅裝飾。



㐃 呢度飲品種類都有幾十款揀,有酒精/無酒精都有架!






㐃 先點幾款佐酒小吃:
炸魚薯條、澳洲鰻鰽魚
燒魷魚-魷魚新鮮,加上燒汁味道不錯
黑椒牛舌-燒得香口,咸咸地佐酒一流!


㐃 巴西燒烤串-點了牛、豬、羊,這裡的食材也有講夠,用上了安格斯牛肉、美國黑豚肉和紐西蘭羊脾,肉質很juicy!

㐃 這個韓式雞串hot dog絕對是必吃,起初還覺得配搭怪怪,但原來以他他汁、日式照燒汁和韓式醬調制的秘醬是超好吃,甜甜酸酸配上嫩滑雞肉,胃口立即大增!




㐃 是晚只是閏密的girl talk,所以點了不多食物,不過甜品怎樣也要order的,這才能算是完美句號吧!
火焰雪山-SkyZone的夜景配上on fire的火焰雪山,很美呢!裡面的三色雪糕是papagallo,另外一款是蘋果金寶-脆脆外層配上暖暖蘋果料,酸甜度剛好,這裡的甜品份量不少啊,幾個女仔一齊吃就不會怕變微胖女啦~

好盡興的一晚,與友人傾到11點都唔願走,相約在這裡有個好處,就是越夜越旺,又不怕店主要打佯趕你走,在酒店上空嘆一晚九龍夜景,吹吹水,好relax吧!
嘻嘻!下次再聚啊!

Sky Zone
九龍大角咀道86號珀麗酒店30樓
Tel: 39198338





沒有留言:

張貼留言